Документи

Договір на абонентське обслуговування в комп'ютерних мережах (у форматі rtf).

Договір на надання телекомунікаційних послуг (у форматі rtf).

Загальні питання

ТОВ "ФТІКОМ" (далі Оператор) надає послуги лише АБОНЕНТАМ . АБОНЕНТОМ вважається ОБЛИЧЧЯ зареєстроване у Оператора на підставі укладеного Договору, або ОСОБИ, що самостійно зареєструвалося за допомогою карток передплаченого доступу. Під реєстрацією розуміється присвоєння АБОНЕНТУ мережевих реквізитів:

  • ім'я системи, одне або кілька вхідних імен (логінів) з паролями;
  • адреса електронної пошти (E-Mail) та пароль для входу на поштову сервер;
  • ім'я входу та пароль на сервер статистики;
  • номер договору або PIN-код, на який здійснюється посилання при зверненні до представників Оператору.

Услова надання послуг.

- АБОНЕНТ є кінцевим користувачем і не має права на надання послуг Оператора третім особам, якщо це не оформлено іншими угодами з Оператором

- Оператор забезпечує можливість цілодобового отримання послуг. Послуги Абонентського відділу Оператора надаються лише у робоче час

- Оператор проводить регламентні та ремонтні роботи, повідомляючи про них Абонентів із зазначенням часу проведення робіт. Під час проведення таких робіт можлива повна або часткова недоступність послуг Оператора.

- Якщо інше не зазначено у Прейскуранті або в Договорі, АБОНЕНТ самостійно оплачує всі послуги телефонних компаній (або інших організацій) щодо встановлення з'єднання з комунікаційним обладнанням Оператора. Оператор не несе відповідальності за якість роботи ліній зв'язку, які надаються АБОНЕНТУ іншими організаціями. Якщо інше не зазначено у Договорі, зона відповідальності Оператора обмежується портом підключення лінії зв'язку АБОНЕНТА на обладнанні Оператора.

- Офіційні повідомлення для АБОНЕНТІВ розсилаються Оператором за списком розсилки.

- Оператор залишає за собою право розсилати АБОНЕНТАМ по електронній поштою інформацію про нові послуги Оператора та всі зміни в наданні послуг.

Припинення надання послуг Оператора

- Оператор має право тимчасово припинити надання послуг АБОНЕНТУ у таких випадках:

  • поширення інформації, що ображає честь та гідність інших АБОНЕНТІВ та персоналу комп'ютерних мереж;
  • спроби отримати несанкціонований доступ до комп'ютерів в Інтернеті з використанням мережевих реквізитів АБОНЕНТА;
  • масове розповсюдження в мережі не запрошених адресатами матеріалів крім телеконференцій, що відповідають цим матеріалам;
  • навмисне завдання шкоди іншим особам;
  • втручання у дії інших Абонентів або обслуговуючого персоналу (наприклад, несанкціонований доступ до комп'ютерів та інформаційним джерелам);
  • порушення договірних зобов'язань.

- Оператор залишає за собою право повністю припинити надання послуг АБОНЕНТУ, якщо, незважаючи на попередження, АБОНЕНТ повторював ці дії неодноразово здійснювалися із використанням його мережевих реквізитів.

- За наявності підписаного Договору Оператор гарантує зберігання повідомлень у поштовій скриньці АБОНЕНТА встановленого об'єму ма протягом терміну дії Договору на абонентське обслуговування за умови позитивного балансу Абонента.

- Якщо АБОНЕНТ самостійно зареєструвався у Оператора за допомогою карток передоплаченого доступу та протягом більше 3-х місяців не користувався послугами Оператора, то за відсутності позитивної суми на рахунку Абонента, його подальше обслуговування припиняється: ім'я системи та логін видаляються, поштова скринька закривається, пошта на ньому знищується.

Система обліку та сервер статистики Оператора.

- Облік споживаних послуг та контроль за своєчасністю платежів ведеться автоматизовано за допомогою програмних засобів, інформаційної бази та статистичних даних Оператора. У разі застосування АБОНЕНТОМ контрольної програми обліку статистики, вона має відповідати алгоритму, що застосовується Оператором для розрахунку вартості наданих послуг.

- АБОНЕНТ самостійно контролює стан свого лицьового рахунки за допомогою електронної пошти або Web-інтерфейсу на сервері статистики Оператора.

- Якщо вхід АБОНЕНТА блокований через недостатню суму на його особовому рахунку він може зайти на сервер статистики, використавши для підключення ім'я входу (login): paycard та пароль: paycard

- АБОНЕНТ може самостійно замовляти та отримувати рахунки. При оплаті послуг у платіжному дорученні АБОНЕНТ має послатися на номер рахунку або номер договору.

- АБОНЕНТ може самостійно перемикатися на пакетний режим роботи та самостійно контролює його продовження на наступний період. Відсутність на момент перемикання на особовому рахунку АБОНЕНТА суми рівної або більшої вартості пакета розглядається як відмова від його продовження. У цьому випадку АБОНЕНТ автоматично перемикається на режим з погодинною оплатою.

Оператор не несе відповідальності за розголошення паролів з вини АБОНЕНТА.

Оператор зобов'язаний змінити пароль АБОНЕНТА за письмовою заявкою за підписом керівника організації АБОНЕНТА, або на підставі його письмової заяви.

При зміні реквізитів Абонента він зобов'язаний повідомити про це Оператору для своєчасного переукладання Договору та Додатка та внесення необхідних змін до облікової системи Оператора.

Виділені лінії

- Всі підключення по виділеній лінії по наземному каналу або за допомогою бездротового зв'язку виконуються лише за наявності технічного можливості.

- При установці у Оператора обладнання АБОНЕНТА йому видається розписка про прийом Оператором на відповідальне зберігання пристроїв необхідних для роботи каналу із зазначенням комплектності та серійного номера. Для повернення обладнання Абонент повинен повернути цю розписку. При втрати розписки для повернення обладнання складається АКТ про повернення обладнання відповідно до списку та відсутності взаємних матеріальних претензій.

- При відключенні АБОНЕНТА Оператор залишає за собою право зберігати обладнання АБОНЕНТА до ліквідації його заборгованості перед Оператором.

- При підключенні АБОНЕНТ отримує блок адрес Оператора, зони DNS розміщуються на серверах Оператора. При відключенні від Оператора АБОНЕНТ втрачає права на використання раніше виданих мереж з блоку Оператора

- Облік трафіку до АБОНЕНТУ та від нього здійснюється на всіх маршрутизаторах Оператора. Трафік вважається прийнятим (надісланим), якщо він зафіксований хоч би одним маршрутизатором Оператора.

- Оператор не несе відповідальності за брак частини зафіксованого трафіку до АБОНЕНТА (до адресата), якщо недоставка зумовлена причинами, що не залежать від Оператора, зокрема, недостатньої пропускної можливості каналу АБОНЕНТА (каналу адресата або транзитного провайдера), фільтрами, встановленими у АБОНЕНТА (адресата або транзитного провайдера) або помилками маршрутизації, зробленими АБОНЕНТОМ.

- Оператор не несе відповідальності за порушення роботи мережі АБОНЕНТА, викликані атаками на адреси мережі АБОНЕНТА.

- АБОНЕНТ, який встановив факт атаки на свої мережі, зобов'язаний терміново повідомити про це Оператора. Оператор у цьому випадку має право тимчасово, аж до закінчення або ліквідації атаки, ввести обмеження на доступ до мережі АБОНЕНТА для забезпечення безпеки всієї мережі та збереження часткової працездатності мережі АБОНЕНТА.

- Виключення трафіку, обумовленого мережевою атакою, з підлягає оплаті можливе лише з моменту оповіщення Оператору АБОНЕНТОМ і до ліквідації атаки.

- Оператор займається виявленням джерела мережевої атаки тільки в того ступеня, який необхідний для її ліквідації та забезпечення безпеки мережі.

WWW сервери та хостинг

- Розміщення та оновлення інформації здійснюються персоналом Оператора або АБОНЕНТОМ по FTP. Оновлення інформації персоналом Оператора здійснюється не частіше ніж один раз на місяць.

- Оператор забезпечує можливість цілодобового доступу до інформації АБОНЕНТА.

- Оператор забезпечує щоденне резервне копіювання інформації АБОНЕНТА, розміщеної на WWW-серверах Оператора.

- При повному вичерпанні коштів на ЛЗ АБОНЕНТА Оператор залишає за собою право закрити доступ до інформації АБОНЕНТА на WWW-серверах Оператора.

- Оператор має право видалити інформацію АБОНЕНТА з WWW-сервера Оператора без збереження, якщо протягом 10 днів з моменту повного вичерпання коштів на рахунку АБОНЕНТА не буде погашено таку, що утворилася заборгованість та внесено чергову мінімальну передоплату.

- Оператор не несе відповідальності за достовірність та якість інформації, розміщуваної АБОНЕНТОМ на сервері та за її відповідність законодавству України

- Оператор не несе відповідальності за дії, що впливають на роботу мережі, здійснені з сервера АБОНЕНТА.

- У разі виникнення претензій третіх осіб до вмісту або діям, вжитим із сервера АБОНЕНТА, Оператор має право відключити сервер АБОНЕНТА від мережі.

- Оператор не несе відповідальності за порушення роботи сервера, викликані діями АБОНЕНТА, а також документами та додатками, розміщені АБОНЕНТОМ на сервері.

- Оператор не несе відповідальності за порушення роботи сервера, викликані атаками на сервер АБОНЕНТА. АБОНЕНТ, який встановив факт мережевої атаки на свій сервер, зобов'язаний терміново повідомити про цьому Оператор. Оператор у разі має право тимчасово, до закінчення або ліквідації атаки, ввести обмеження на доступ до ресурсам АБОНЕНТА для збереження працездатності всієї мережі та сервера Абонента. У разі своєчасного (протягом першої доби від початку атаки) звернення до Оператору, перевищення трафіку, відображене у щоденній статистиці та спричинене мережевою атакою, перераховується, виходячи з середньомісячної статистики, за винятком доби, протягом яких було зафіксовано факт атаки.

- Оператор залишає за собою право на проведення регламентних робіт та ліквідацію непередбачених аварійних ситуацій, що призводять до тимчасової недоступності сервера протягом не більше 1,5% експлуатаційного часу щомісяця. Час недоступності не включає час часткову або повну недоступність, витрачену на ліквідацію мережевої атаки на сервер Абонента.

- Вимкнений за несплату або при припиненні послуги сервер може зберігатись у Оператора протягом одного місяця.

ТОВ "ФТІКОМ"    - Техпідтримка: (050) 4098040; Бухгалтерія: (050) 4782887